یک باکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1392
بازدید : 2524
نویسنده : بابک

codevis دانلود کامپایلر CodeVision AVR 2.05.3

اگر نیاز به برنامه نویسی یک میکروکنترلر AVR به زبان سی دارید بهترین گزینه برای شما CodeVisionAVR  می باشد . این برنامه در عین حال که یک کامپایلر قدرتمند زبان C می باشد ، یک IDE بسیار عالی برای زبان C محسوب می شود که به برنامه نویس امکان استفاده بهینه از زمان را می دهد . بسیاری از افراد حتی کسانی که رشته کامپیوتر می باشند با این نرم افزار بخوبی آَشنا می باشند . آخرین نسخه این برنامه قدرت بسیار بیشتری پیدا کرده است و از طرفی مشکلات و باگ های قبلی آن برطرف شده است . این برنامه در تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب است.



:: موضوعات مرتبط: برق , نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392
بازدید : 1664
نویسنده : بابک

دانلود Protector Plus 2012 Antivirus v8.0 - آنتی ویروسی قدرتمند و سریع

در میان آنتی ویروس ها و بسته های امنیتی که ما سراغ داریم نام ها و برندهای گوناگونی هستند که در این عرصه فعالیت می کنند. شاید معروفترین ها به بیش از 10 برند مختلف برسند که مورد پسند کاربران واقع می شوند و در این میان نام هایی هم هستند که شاید زیاد برسر زبان ها نباشند اما قابلیت ها و در کل امنیتی که با خود به همراه می آورند اگر بهتر از نام های معروف نباشند می توان آن ها را در یک سطح مورد مقایسه قرار داد. شاید کاربران نام Protector Plus Antivirus را نشنیده باشند اما جالب است که بدانید این بسته امنیتی چند سالی هست که در زمینه برقراری امنیت فعالیت می کند و نکته مهم هم اینجاست که این آنتی ویروس از قدرت مناسبی برای شناسایی و مبارزه با فایل های مخرب برخوردار است.
Protector Plus Antivirus آنتی ویروسی است که قادراست تا انواع ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و در کل انواع فایل های مخرب را که ممکن است از طرق مختلف قصد آسیب رساندن به سیستم را داشته باشند ، اسکن نموده و به طور کامل حذف نماید. این آنتی ویروس همچنین امکان اسکن ایمیل ها را با دارا بودن قابلیت شناسایی فایل های مخرب درون آن ها و فایل هایی که ارسال و دریافت می شوند را دارد. از قابلیت های مهم نرم افزار Protector Plus Antivirus می توان به امکان اسکن حافظه رم برای یافتن هرگونه ویروس و در صورت وجود آن از کار انداختن فایل مخرب ، امکان زمان بندی اسکن سیستم ، به روز رسانی های مداوم و سریع ، قرنطینه کردن فایل های مخرب در صورت عدم حذف از سیستم ، امکان اسکن فایل های فشرده با فرمت های مختلف و بانک اطلاعاتی قدرتمند نیز اشاره نمود.
این نرم افزار قدرتمند که از آخرین تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب نیز بهره می برد ، از سرعت اسکن بسیار بالایی برخوردار بوده و به هیچ وجه خللی در کارآیی سیستم به وجود نخواهد آورد.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : شنبه 6 ارديبهشت 1392
بازدید : 1832
نویسنده : بابک

دانلود McAfee AVERT Stinger v10.2.0.989 - نرم افزار شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم ها

McAfee AVERT Stinger نرم افزاری حرفه ای در زمینه پاکسازی رایانه از بدافزارها می باشد. نرم افزار های امنیتی یکی از بنیادی ترین نیاز های هر رایانه می باشند زیرا امروز با گسترش تکنولوژی افراد زیادی از طریق اینترنت اقدام به نقل و انتقالات مالی می نمایند که این امر باعث شده افرادهای سودجو اقدام به ورود بی اجازه و سرقت اطلاعات نمایند و شما برای جلوگیری از این مشکلات باید اقدام به نصب نرم افزار های امنیتی قدرتمند نمایید و اما این نرم افزار که یکی از نرم افزار های ساخته شده از شرکت مکافی می باشد که بدون نیاز به نصب می تواند انواع بد افزار ها مانند ویروس ها و کرم ها را شناسایی و از بین برد.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392
بازدید : 1207
نویسنده : بابک

دانلود Avast! Internet Security / Antivirus Pro / Premiere / Rescue CD v8.0.1482 - مجموعه امنیتی شرکت اواست

اگر بخواهیم نگاهی گذرا به تاریخچه بسته های امنیتی و همین طور شركت هایی كه در این چند ساله برای تامین امنیت سیستم های كاربران فعالیت كرده اند اندازیم یكی از نام هایی كه به چشم می خورد و توانسته با امنیتی كه به كاربران به واسطه نرم افزارهایش هدیه می دهد، مورد توجه قرار گیرد كمپانی نرم افزار avast! است. یك شركت قدیمی كه چند سالی است با دارا بودن نرم افزارهای امنیتی كه با Level های مختلف عرضه می شوند كاربران زیادی را جذب نماید. این شركت همیشه سعی كرده تا نرم افزارهایی را عرضه كند كه در عین سادگی نهایت قدرت و پایداری را در مقابل فایل های مخرب از خود نشان دهند و باید گفت كه تا حدود زیادی هم موفق به انجام چنین كاری شده است چرا كه در آخرین نظر سنجی ها و آزمایش های مختلف برروی بسته های امنیتی این شركت توانسته رتبه های بسیار بالایی را كسب كند. سه نرم افزار تولیدی این شركت كه اولی نسخه رایگان بوده و مناسب برای كاربران خانگی است، دومی Antivirus Pro كه آنتی ویروسی قدرتمند است و آخرین محصول هم كه Internet Security نام داشته و تقریبا تمامی قابلیت های ارائه شده از سوی این شركت را در بر می گیرد، برروی سایت سازنده معرفی شده اند . قصد ما از این مطلب معرفی و ارائه دو نرم افزار Internet Security و Antivirus Pro است. نسخه 8 از این دو نرم افزار كه به تازگی ارائه شده است با ظاهری كاملا متفاوت نسبت به نسخه های قبلی در دسترس كاربران قرار گرفته كه این تغییر در واسط كاربری علاوه بر جذابیت بیشتر سرعت دسترسی به قسمت های مختلف بسته های امنیتی را افزایش می دهد. استفاده از تكنولوژی های جدید در هر دو نرم افزار بسیار به چشم می آید ، استفاده از حالت Game Mode كه در اغلب بسته های امنیتی جدید به چشم می خورد در این دو نرم افزار هم به راحتی قابل اجرا است. در هر دو این نرم افزارها آنتی ویروسی قدرتمند جای گرفته كه توانایی مبارزه با انواع فایل های مخرب را دارا می باشد اما تفاوت این دو در امنیت بیشتر Internet Security است كه در ارتباط های اینترنتی فراهم می كند، یك آنتی اسپم قدرتمند و دیوار آتش قوی در این ابزار جای گرفته كه علاوه بر متمایز كردن این ابزار با Antivirus Pro، امنیتی مثال زدنی را هم به كاربران هدیه می دهد.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392
بازدید : 1540
نویسنده : بابک

دانلود USB Disk Security v6.2.0.125 Update 2013.03.05 - نرم افزار حفاظت از حافظه های جانبی

با توجه به این که امروزه حافظه های جانبی و قابل حمل به یکی از پرکاربردترین ابزارها برای کاربران تبدیل شده و یکی از عوامل اصلی انتقال ویروس و آلوده شدن کامپیوترها نیز، همین حافظه های جانبی و قابل حمل می باشند گروه پرتوان آسان دانلود اقدام به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز کرده است که با استفاده از آن و به همراه یک آنتی ویروس قدرتمند می توانید حصار غیرقابل نفوذی را برای سیستم خود تهیه کرده و از نفوذ هرگونه فایل مخربی به سیستم خود توسط این حافظه های جانبی جلوگیری کنید. USB Disk Security که توسط شرکت Zbshareware ارائه شده است یکی از برترین نرم افزارهای امنیتی حال حاضر جهان شناخته شده که با استفاده از یک فناوری جدید از نفوذ هرگونه ویروس یا برنامه ی مخربی که سعی می کند از طریق USB فلش ها و کول دیسک ها به سیستم شما وارد شود جلوگیری کرده و حفاظتی 100 درصد را برای سیستم شما فراهم می کند و این درحالی است که، برنامه های مرتبط نسبتا کمی را در اینترنت و یا فروشگاه ها می توان یافت که بتوانند حتی حفاظتی 90 درصدی را برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر اینUSB Disk Security برخلاف سایر نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها که برای تامین امنیت سیستم نیازمند آپدیت های مکرر و روزانه می باشند به این آپدیت های مکرر و سنگین نیازی نداشته و به راحتی می تواند از سیستم شما در برابر انواع فایل های مخرب محفاظت کند. یکی دیگر از مزیت های اصلی این نرم افزار که سبب محبوبیت بیش از حد آن شده است سازگاری کامل آن با هر نوع نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس می باشد و این در حالی است که نصب دو آنتی ویروس درکنار هم برای افزایش امنیت سیستم امری غیر ممکن بوده و یکی از مشکلات و معضلات بزرگ کاربران دنیای کامپیوتر به شمار می رود اما این نرم افزار با داشتن این مزیت باعث می شود تا امنیت کامل تری برای سیستم شما ایجاد گردد.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392
بازدید : 2250
نویسنده : بابک

دانلود Comodo Internet Security Premium v6.1.275152.2801 x86/x64 - بسته کامل امنیتی شرکت کومودو

کامل ترین بسته امنیتی رایگان موجود در بازار با داشتن بهترین و قدرتمندترین فایروال در جهان با پشتبانی کامل از زبان شیرین فارسی و ارائه آپدیت به کاربران ایرانی می باشد! امروزه اكثر ما كاربران با نرم افزارهایی كه قالبا با نام Internet Security عرضه می شوند آشنایی داریم. شركت های مختلف نرم افزاری كه در زمینه امنیت فعالیت می كنند معمولا نسخه ای از Internet Security‌ را عرضه می كنند، یكی از شركت های نرم افزار كه چند سالی است فعالیت خود را آغاز نموده و طی همین چند سال هم توانسته با قدرت به كار خود ادامه دهد و بتواند بسته های امنیتی خود را جز بهترین ها مطرح كند COMODO نام دارد. این شركت نرم افزار با ارائه COMODO Internet Security كه كاملترین بسته امنیتی تولید شده توسط این شركت است توانسته تا حد زیادی خود را میان كاربران مطرح ساخته و به عنوان یكی از قدرتمندترین ها جز اولین انتخاب ها برای تامین امنیت باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392
بازدید : 1880
نویسنده : بابک

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده February 2013 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) February 2013



download دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) February 2013 لینک‌ های دانلود :   Multiupload   RodFile   Direct Link

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392
بازدید : 1850
نویسنده : بابک

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده February 2013 |

 

- Windows 7 Loader

دانلود پارت ۱ :      RodFile  

download دانلود ویندوز سون آپديت ماه اسفند Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 February 2013 دانلود نسخه ۳۲ بیتی در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۲ :      RodFile  

دانلود پارت ۳ :      RodFile  

دانلود پارت ۱ :      RodFile  

download دانلود ویندوز سون آپديت ماه اسفند Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 February 2013 دانلود نسخه ۶۴ بیتی در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۲ :      RodFile  

دانلود پارت ۳ :      RodFile  

دانلود پارت ۴ :      RodFile  




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392
بازدید : 2728
نویسنده : بابک

win8 all in one 36in1 cover بی نظیرترین مجموعه ویندوز 8 با نام Windows 8 AIO 36in1

 

 

download بی نظیرترین مجموعه ویندوز 8 با نام Windows 8 AIO 36in1 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :

  

Embedupload

  

Direct Lin




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392
بازدید : 2235
نویسنده : بابک

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware Workstation v9.0.2.1031769 اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation v9.0.2.1031769

 

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- قابلیت اجرای سیستم عامل های ۶۴-bit
- قابلیت کنترل کلیه های پروسه های در حال اجرا
- قابلیت باز کردن وتبدیل فایل های برنامه های مشابه و اجرا نمودن آن ها . به عنوان مثال شما می تواید فایل اصلی نرم افزار virtual PC را که ویندوز را در آن نصب کرده اید در این برنامه وارد نموده و از آن استفاده کنید.
- قابلیت نمایش سیستم عامل قبل از اجرای آن
- پشتیبانی از سیستم عامل های Microsoft, Red Hat, SUSE, Ubuntu, Sun Solaris x86, FreeBSD و ….
و بسیاری دیگر از امکانات

 

download اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation v9.0.2.1031769 لینک دانلود – 426.8 مگابایت | لینک کمکی




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

پایتخت باکس
سلام .بابک هستم 26 ساله از تهران . خوشحال شدم که به وبلاگ خودتون سر زدید . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد پسند شما دوستان عزیز قرار بگیرد .

کدام مطلب را بیشتر میپسندید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان برتر و آدرس pn10.4kia.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com